Ads 468x60px

Followers

Showing posts with label SCR. Show all posts
Showing posts with label SCR. Show all posts

Monday, 28 October 2013

Lunch Lagi..

Time paling best untuk dijadikan entry adalah time lunch selain daripada
time yang special seperti time melancong, time kahwin dan sebagainya.
heheheh..

Hari Jumaat lepas, cam biasa keluar dengan Kak Zie.
Kali ni kami singgah kat SCR Express, Spring.

Mula-mula tak tau nak pilih menu apa.
Kebetulan pula ada Value Meal kat sana, apa lagi jangan lepaskan peluang!



Kak Zie mempromosikan SCR.
ehhehehe


Midin Belacan yang sangat sedap!




Give untuk Value Meal kami, sebatang pen SCR.
Tq SCR, we love your Midin Belacan.
^_^

 

Sample text

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sample Text

Sample Text