Ads 468x60px

Followers

Tuesday 17 September 2013

Satu - satunya..

3 hari cuti, 3 hari juga blog cuti tanpa  new entry..

Tapi kali weekend kali ni best sikit sebab
kakak sy satu-satunya ada balik.

Sepanjang berblog ni, tak pernah rasanya sy bercerita tentang 
keluarga saya, 
yang pernah pun just encik suami dan si kecil saya.

Kali ni saya nak perkenalkan kakak saya,
satu-satunya..
Sis Evelyne.
Hehehe..

Ha..ni lah kakak saya, 2 tahun je tua dari saya.
Bila tengok muka, memang orang cakap 
"tol ke adik beradik ni?"
hehheehe..
Korang pula rasa cam mana, 
ada cam adik beradik kandung ke?


Nak kata "closed" tu,
memang very closed, 
yelah, dah hanya dia saja satu-satunya adik beradik sy.
Dan paling best nya, 
dah lah rupa jauh skali berbeza, 
sama juga ngan perangai,
memang totally tak sama..


Ni gambar dia bersama si kecil sy,
well dia belum kahwen lagi, 
maksudnya sy langkah bendul.
huuhhuhu..
Nak wat cam manakan..jodoh sy sampai dulu..

3 orang tinggal note kat sini..:):

  1. memang lain terus.. tak sangka adik beradik.. huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..hehehe..sampai pernah org minta ic utk make sure..

      Delete
  2. betul la...memang berbeza rupa :)

    ReplyDelete

 

Sample text

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sample Text

Sample Text