Ads 468x60px

Followers

Friday 10 July 2015

Cuti Gawai yang lalu.. MY HOMETOWN..

Kali ni nak share dengan semua kenangan-kenangan manis
semasa bercuti di kampung ketika perayaan 
Gawai yang lalu. 

Tahun ni saya ambil cuti panjang. 
Cuti 10hari (habis dah cuti tahunan..  -_-  )

Tapi bukan untuk rehat-rehat tau, 
tetapi untuk luangkan masa bersama keluarga.
(Tambah letih ada la...)

Lokasi pertama nak share dengan semua adalah 
lokasi dimana kami selalu datang untuk bbq dan mandi manda
pada suatu masa dahulu. 
Tempat ni belum di iktiraf oleh mana-mana 
pusat pelancongan lagi.
Tetapi bila air cukup pasang, permandangan memang sangat-
sangat CANTIK!!




Baju merah tu kakak kandung saya, baju biru pula
kakak ipar saya (isteri kepada cousin saya ye). yang kecik tu
tuan puteri saya.



Ni pula anak buah saya. Amira



Bila di kampung, cara begini memang femes.
tak payah susah-susah.. hehe


haaa.. sapa pandai makan terung bakar??


----------------------------------------------------------------------------------

Slot seterusnya pula adalah ketika di Rumah Panjang saya ye..


Yang ni semua kazen saya.. ^_^


Siapa tak pernah tengok rumah panjang, ni saya share
gambar "ruai"rumah panjang kami. 
Nilai sendiri ye..


Ni pula serambi rumah..


Kakak saya dan anak buah saya yang sangat-sangat comel..



Next generation


Haa... ni pula lokasi kedua.. hidden world di tempat saya. 
nak datang boleh gtau saya ye.. 
hehe



Ni pula ibu kesayangan saya bersama cucu-cucunya..
Meriah nya di hari Gawai..


Last sekali adalah gambar sebahagian dari keluarga besar saya.
Haa.. saya pun ada keluarga Islam juga ye.
Syukur kami memang sentiasa menghormati antara satu 
sama lain.. 

Ok semua..
Sampai disini sahaja untuk kali ni.
Saja nak share gambar kenangan masih bersama 
anda semua..

Terima kasih kerana singgah..
Salam Sayang..

4 orang tinggal note kat sini..:):

  1. Replies
    1. Air terjun d kampung kmk ya SB, d area niah.

      Delete
    2. Air terjun d kampung kmk ya SB, d area niah.

      Delete
    3. Air terjun d kampung kmk ya SB, d area niah.

      Delete

 

Sample text

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sample Text

Sample Text