Followers

Thursday, 16 June 2016

Sambal Sotong Tomato


Dalam banyak-banyak makanan laut,
Sotong adalah kegemaran saya.
Nak masak pun senang, sedap pula tu.
Hehehe


Setelah sekian lama tak makan sotong, tiba-tiba je terliur tengok kawan-kawan update foto sotong di facebook. Apa lagi, balik keja terus pergi pasar basah semata-mata nak cari sotong. 

Walaupun agak banyak benda nak kena buat untuk masak resepi ni, saya tak kesah, makan malam lambat sikit pun tak apa, yang penting dapat makan sambal sotong tomato. Hehe

Oleh yg demikian, kami makan malam jam 8pm. 
Untuk resepi sambal sotong saya boleh klik disini Sambal sotong tomato

Selamat mencuba. 
^_^

2 orang tinggal note kat sini..:):

 

Sample text

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sample Text

Sample Text