Followers

Friday, 23 August 2013

Sepetang bersama Baby Mikail..


Tengok ni. Siapa tahu ni anak siapa?
Bulat kan mata dia...


Perjumpaan kali pertama dan kedua, dia tak nak sy dukung.
Kecewa juga tau.
Tapi untuk kali ketiga baru dia nak.
^_^


Tengok dia, langsung tak peduli kat mama dia panggil utk 
ambik gambar.



Sekarang pun dia dah menunjukkan tanda2 kepintaran dia. 
Tengok, dia berminat sangat ngan paper2 yg ada di atas meja tu.
Bak kata mama dia "sekuh"
hehehe..


Seronok sangat dapat dukung dan peluk dia.
Lagipun dia so Friendly sekarang.

Perkenalan dia adalah anak kepada my best colleague 
Zie Madini,
Baby Mikail

Love him so much!

2 orang tinggal note kat sini..:):

  1. Hehe. Anak ku yg A.S. aka attention seeker. Haha. Baka anak daddy d bh jane. Miahahaha.

    ReplyDelete
  2. Memang comel sungguh anak Zie ni tau.. Geram tengok.. =)

    ReplyDelete

 

Sample text

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sample Text

Sample Text