Ads 468x60px

Followers

Wednesday 13 November 2013

Aku tersentuh!

Lama dah tak buat apa-apa entry
sebab sibuk sangat-sangat beberapa hari ni.
Badan rasa letih dan tak bermaya.
Mana taknya, bangun awal pagi dan sentiasa 
tidur lewat setiap malam.
Tak nak lah complain, dah tugas seorang ibu dan isteri
bekerja kan..

Dalam kesibukan kerja hujung tahun cam ni,
tadi saya sempat juga saya visit 1 page
 dan jumpa 1 website yang sangat menyentuh naluri
keibuaan saya.
Jujur bagitahu korang semua ianya mampu
membuatkan air mata saya mengalir.
Bukan sebab sedih, tapi terharu.
Keajaiban berlaku kerana usaha dan kasih seorang ibu.
Bagaimana seorang bayi yang tidak cukup umur
yang disahkan mati oleh doktor boleh
hidup semula selepas 2 jam berada dalam 
dakapan ibunya!
Seriously, saya sangat salute pada si ibu.
Kalau korang berminat untuk tahu lebih 
banyak tentang cerita yang saya maksudkan ni
korang boleh baca disini (click to view)

Kasih ibu sampai ke syurga. Ingat tu..
^_^

0 orang tinggal note kat sini..:):

Post a Comment

 

Sample text

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sample Text

Sample Text