Ads 468x60px

Followers

Monday 4 November 2013

Walk with you make me feel save - Avery

"Dad, you will always be my first man!" - Avery




My daughter and her father,
always together..

Nama pun dah girlfriend dan boyfriend kan..
Kalau sesiapa tak percaya,
Saya dah buktikan yang anak perempuan 
memang akan lebih rapat dengan bapa mereka 
berbanding ibu. 

Nak tahu kenapa?
Berdasarkan permehatian saya,
anak perempuan saya lebih rapat dengan bapa dia
sebab:
a) Bapa boleh layan je kehendak si kecil,
contoh: ajak main bola, bapa on je, ajak main game, bapa on je,
ajak jalan2 pun bapa on jer. kalau ajak ibu, ibu jawab 
"kejap ye sayang, ibu kena masak dulu"
"kejap ye sayang, ibu kena kemas rumah dulu"
dan macam-macam lagi alasan ibu.
b) Bapa tak mudah marah kat si kecil walaupun 
si kecil buat salah
c) Bapa lebih banyak masa untuk di luangkan bersama
bapa
(kalau macam saya, memang masa dengan si kecil
agak kurang berbanding bapa dia.
balik kerja terus masak, mengemas dan sebagainya.
Bapa dia pula balik rumah boleh terus rehat dan
layan si kecil)


Walau apa pun, ni pendapat saya jer tau.
Berdasarkan pemerhatian saya terhadap 
bidadari kecil saya dan encik suami.

Sayang sangat kat mereka!
^_^

2 orang tinggal note kat sini..:):

  1. betul tu kak..kakk sye and sepupu sye yg ada anak perempuan,suami diaorang mesti rapat...kalau anak lelaki rapat dengan mak plak..hehe..kadang2 rasa mcm teringin nak ada bby sendri,haha gatal

    ReplyDelete

 

Sample text

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sample Text

Sample Text