Followers

Monday, 20 July 2015

Warung Kak Darot

Sesiapa yang tinggal di Kuching, Sarawak mungkin
tahu tempat ni. 

Warung Kak Darot, terletak di Kampung Stakan Melayu, Kuching.

Haaa...
kat sini lah kami selalu rehat-rehat sambil makan ABC tiap hujung minggu.
Macam-macam ada kat sini (Beverage je ye..)

Menu paling terkenal kat sini adalah
Aiskrim Gula Apong.
Memang yummy sangat-sangat..(cuma agak manis pada saya..hihi)

Untuk menu lain boleh tengok gambar dibawah ni ye..

Ini adalah menu kegemaran saya tiap kali datang sini..
CENDOL PULUT
(Alahai..sekarang pun rasa nak makan juga..)
Kalau datang lambat sikit confirm pulut dah habis.
hehe.. kena datang awal-awal..


Ni pula rojak buah.



HAaaaa..
Ni la Aiskrim Gula Apong yang saya sebut mula-mula tadi.
Nampak je pun dah sedap kan..apatah lagi rasanya..


Ni pula banana cheese..
sedap tau.. kami siap tapaw kalau datang sini.hehe


Kalau berminat, boleh lah datang ke Kampung Stakan Melayu, kuching ye..
Memang sangat berbaloi dan harga sangat berpatutan..

^_^

4 orang tinggal note kat sini..:):

  1. kelak mok carik tok..seney kah?berik alamat,mun ada foto depan gerainya tok bagus gik, senang kenal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xda alamat kmk SB. agpun sidak nya berniaga dirumah.nang xda signboard depan rumah, cuma ada signboard kecil tepi jalan ya jak. tp mun ktk maok tauk tempat, klak update location nya.hehehe

      Delete
  2. nyemmmm... alu ingat nak makan rojakkkkk. arghhh

    ReplyDelete

 

Sample text

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sample Text

Sample Text