Ads 468x60px

Followers

Saturday 26 October 2013

Selamat Hari Lahir Sayang...

Lama dah saya cuti dari ber'entry' ni.
Kali ni nak share ngan korang sambutan hari lahir Little Angel saya
yang ke 2 tahun pada 19.10.2013 yang lalu.
Tak terasa dah 2 tahun dah umur anak ibu. 
Rasa cam semalam jer lahirkan dia...

Sempena hari lahir dia yang ke 2 ni, nenek-nenek dan datuk-datuk dia 
ada datang Kuching untuk celebrate sama-sama. 
Seronok sangat. 


Ni lah birthday girl ibu. 
Tema tahun ni serba pink.
hehehe..


Ini pula nenek-nenek dia, dari belah saya dan belah ayah dia.
a.k.a pelaksana majlis (AJK)


Ni pula datuk-datuk dia. 
Tukang panggang.hehehe


Muka happy anak ibu..


Nenek dia dua orang ni sepakat guna baju yang sama.
AJK Majlis lah katakan..
Tabik hormat!



Birthday girl bersama datuk belah ayah dia..


Ni pula si kecil ibu panggil 'nenek hitam' dia.
Kesian kat Aunty Megi, Avery panggil nenek hitam.
Tapi dia ok jer.
Well, jiran saya 1 Malaysia..
^_^


Ni pula aunty Avery, adik ipar saya.
Ms Karen


Tengok muka dia.
Tak sabar tunggu kek birthday dia dihidangkan..



Acara tiup lilin.


Something wrong kat birthday girl ni, 
nangis pula dia..
hehehe..


Kek birthday pilihan kali ni dari Secret Recipe,
White Chocolate Macadamia.


HAPPY BIRTHDAY AVERY AMARA.
We all love you.!


Semoga anak ibu membesar sebagai seorang anak yang 
taat kepada agama dan ibu bapanya.
Besar menjadi anak yang berguna.
Amen..


0 orang tinggal note kat sini..:):

Post a Comment

 

Sample text

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sample Text

Sample Text