Ads 468x60px

Followers

Wednesday 30 July 2014

Eskinol oh Eskinol...

Hi Semua..
Kali ni nak share dengan u all 1 perkara, 
especially kepada pengguna dan pelanggan eskinol saya.

Pada minggu lepas saya ada menerima komen 
daripada salah seorang pelanggan eskinol saya.
Dia beli pimple fighting, dan dia kata saya jual
product yang hampir tamat tempoh kepadanya. 

Serius cakap, saya langsung tak terfikir nak
aniaya mana-mana pelanggan saya.

Kat sini jujur saya bagitahu 1 perkara kepada bakal 
pembeli eskinol dari saya, 
kat tempat saya ni, eskinol pimple fighting adalah
yang paling susah nak cari. 
Salah 1 sebab kenapa banyak farmasi tak supply 
eskinol ni sebab dia ada expired date.
Biasanya 2 tahun dari tempoh 'manufacturing'.
Kemungkinan mereka takut, kalau tak dapat
jual habis sebelum tamat tempoh.

Oleh yang demikian, 
semua farmasi tempat saya selalu dapatkan 
eskinol ni, hanya ada 2 kedai sahaja yang
ada jual pimple fighting.
Tapi masalahnya, tak ada yang tak hampir expired.
Tapi taklah kurang dari 3 bulan.

Saya pernah argue dengan pekerja kat
farmasi sebelum ni tentang perkara yang sama.
Jawapan mereka mudah je.
"First in First out"
So saya diam je, tak tau nak cakap apa lagi.. 




Selepas kejadian tu, saya ambil langkah berjaga-jaga..
Harap perkara yang sama takkan berulang lagi..


Kepada anda semua diluar sana yang nak
order eskinol dari saya, 
jangan segan-segan ye. 
Jangan risau saya tak tipu siapa-siapa. 
Apa yang penting pada saya adalah
business jangka panjang.

Untuk lebih banyak jenis ESKINOL boleh tekan link tersebut ye. 

Terima kasih kepada yang dah beri support..
Sayang korang semua..

0 orang tinggal note kat sini..:):

Post a Comment

 

Sample text

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sample Text

Sample Text