Ads 468x60px

Followers

Tuesday 14 July 2015

Laundry..

Semenjak mesin basuh rosak beberapa bulan lepas, 
saya mula berjinak-jinak dengan self service laundry services
yang ada ditempat saya. 

Bukan malas cuci baju sendiri tau,
tapi segala selimut, comforter, cadar dan sebagainya
tu yang kudrat saya tak mampu nak bilas. 

Kalau nak dibandingkan dengan laundry service yang biasa, 
yang ni lebih jimat masa dan wang. 

Untuk cucian 14kg, just bayar RM6 - 24minit sahaja untuk cucian sejuk.
Dan untuk pengeringan, just bayar RM4 sahaja. 

Kedua-dua proses tak sampai 1 jam tunggu.
Tinggal nak lipat je.
hehehe..



Tapi kat tempat saya hanya ada untuk 10kg dan 14kg je.
28kg belum ada lagi. 



Paling seronok si  kecil saya ni sebab dia dapat layan youtube 
sambil-sambil tunggu kat sini. 
(Free wifi) 

Kepada sesiapa yang tinggal di kuching yang nak cari self service laundry, 
boleh lah datang ke MJC dan try cari LaundryBar. 
Tapi sekarang dah ada buka 1 kedai baru yang buat service yang
sama - Extra Clean Self Service Laundry.  

Sekian sahaja kali ni..
Salam sayang..

^_^

0 orang tinggal note kat sini..:):

Post a Comment

 

Sample text

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sample Text

Sample Text