Followers

Thursday, 16 July 2015

Sekali Sekala Dihujung Minggu ^_^

Haaa... bbq time. 

Jarang sekali dapat buat bbq camni tau. 
Lama dah saya teringin nak buat bbq sendiri kat rumah tapi slalu je sibuk dan tak ada orang nak tolong (haha.. encik suami slalu liat nak tolong).
Tapi pada ahad yang lepas, cepat je dia jawab "ya" bila saya ajak.
(Syukur..)



Tak tahu nak bbq apa sebab kami just bertiga je..
(Saya, suami dan anak)

Last2 bbq kepak ayam, hotdog dan ikan keli seekor je.



Sambil2 tu sempat lagi buat sambal belacan untuk ulam cangkuk manis.
Cam orang mengidam pula.
hehehe..

Akhirnya hasrat tercapai.
(Tak habis makan pun sebenarnya..hehe..)

0 orang tinggal note kat sini..:):

Post a Comment

 

Sample text

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sample Text

Sample Text