Followers

Thursday, 30 July 2015

Senaman untuk menangani perut buncit

Kepada semua kawan wanita saya, 
kat sini saya nak kongsikan
beberapa senaman yang kita
boleh amalkan sama-sama bagi
mengelakkan perut buncit.

Bila dah melahirkan anak, senang je
segala lemak nak melekat kat badan, betul tak? 
Saya anak baru je seorang, tapi 
berat dah naik 5kg.
Kalau dah 2-3 nanti??

Ok lah berat tu ok lagi kalau perut
tak buncit, tapi bila perut buncit, 
Nak guna baju cantik-cantik
pun susah.. terutama dress yang ikut badan.
-_-

Tak apa, apa kata kita try sama-sama 
senaman yang saya kongsikan
bersama dibawah ni.
Mana tahu kot-kot berkesan..











Selamat mencuba.

2 orang tinggal note kat sini..:):

  1. Adehh..nak molah senaman tok payah..takut mun dah molah 2-3 step,next morning kompom sik dapat melurus bdan..hahaa!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus ada molah SB. kmk alu x start dari dolok..parah2..hehe

      Delete

 

Sample text

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sample Text

Sample Text